Digitální marketing

Co je digitální marketing, kdo je marketingový specialista a proč ho potřebujete pro své podnikání? Získejte přehled digitálního marketingu a objednejte si svého marketingového specialistu ještě dnes!

magnet přitahující reakce ze sociálních sítí

Co dělá marketingový specialista?

Marketingový specialista je odborník, který se zaměřuje na vytváření a implementaci marketingových strategií s cílem zvýšit povědomí o značce, přilákat nové zákazníky a udržet si ty stávající. Pomocí různých marketingových nástrojů a technik dokáže analyzovat trh, identifikovat cílovou skupinu a vytvořit kampaně, které rezonují s Vašimi zákazníky.

muž sedící na šipce a ukazuje do prava

Odbornost

Marketingový specialista má hluboké znalosti a zkušenosti, které jsou nezbytné pro efektivní marketingovou strategii.

Úspora času

Namísto pokusů a omylů můžete hned od začátku využít osvědčené metody.

Inovace

Neustálé sledování nových trendů a technologií Vám umožní být vždy o krok napřed před konkurencí.

Měřitelné výsledky

Profesionál ví, jak sledovat a analyzovat výsledky, což Vám poskytuje jasný přehled o tom, co funguje a co ne.

S čím mi pomůže marketingový specialista?

Pomohu Vám analyzovat Vaší konkurenci, zjistíte tak, jak si stojíte na trhu a kde bude potřeba zlepšit marketingové aktivity. Následně společně vytvoříme marketingovou strategie nebo plán, který Vám zajistí růst brandu, pozice ve vyhledávači nebo jiné KPI, na kterých se dohodneme.

Mimo jiné Vám pomohu auditovat Vaše dosavadní marketingové aktivity, jako jsou PPC reklamy, SEO optimalizace nebo celkový obsah na stránce a UX.

terč s nápisem daily targe, dvě šipky ve středu terče

Analýza trhu

Zjištění, kdo jsou Vaši zákazníci a co od Vás očekávají.

Tvorba strategie

Vytvoření marketingového plánu, který je v souladu s Vašimi cíli.

SEO optimalizace

Zlepšení viditelnosti Vaší webové stránky ve vyhledávačích (více se dozvíte na stránce o SEO).

Obsahový marketing

Vytváření hodnotného obsahu, který zaujme a udrží Vaše zákazníky.

Co je to marketingový mix?

Marketingový mix je soubor nástrojů, které marketingový specialista využívá k dosažení marketingových cílů. Tradičně se skládá ze čtyř základních složek, známých jako 4P.

Produkt (Product)

Co nabízíte, jaké jsou jeho vlastnosti a výhody.

Cena (Price)

Jaká je cena produktu a jak ovlivňuje jeho vnímání na trhu.

Distribuce (Place)

Kde a jak je produkt dostupný zákazníkům.

Propagace (Promotion)

Jak komunikujete se zákazníky a jaké reklamní kanály používáte.

Získejte speciální nabídku na míru pro své podnikání

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Jméno